picture picture picture picture picture picture Social Network |
picture

Koncepcka forum
nowe forum dyskusyjne

Masz problem z znalezieniem odpowiedniej firmy do wybudowania domu? Tutaj znajdziesz firmy które polecają oraz oceniają inny użytkownicy którzy już skorzystali z ich usług. Bądź lepszy od innych !!.

picture

Forum działa 24h
szybkie działanie to podstawa

Nasze forum jest postawione na najlepszym VPS które gwarantuje działanie non stop. Jeśli kiedyś miałeś problemy z uruchomieniem naszego forum, napisz! Nasi admini starają się o wygode naszych użytkowników.

picture

O czym się pisze?
nowe opinie, nowe oceny

Coraz więcej użytkowników na naszym forum (ok. 1356) skorzystało z opini i zawsze wychodzili zadowoleni od danej firmy. My również sprawdzamy czy faktycznie opinie dodane na forum są prawdziwe.

żywy olej lniany

żywy olej lniany

Olej lniany w codziennej diecie. Tak, czy nie i z jakiego powodu? Jeżeli stosujecie to podzielcie się wiedzą, bo oleje roślinne ostatnio mnie mocno zainteresowały, też pod kątem naprawiania niektórych uszkodzeń organizmu.

pawel253

Posty: 1

 
Czołówka w Polsce pod kątem oleju lnianego http://www.omegakwasy.pl/, ale jeszcze rozpatrz w diecie rzepakowy olej, nawet do smażenia, czy ostropestowy i kokosowy. Ja akurat kokosowym to nawet włosy nacieram i jakby mnie wypadały. Kombinuj, bo na olejach to nigdy nie stracisz, do tego mocno wydajne pod kątem kalorycznym. W niektórych dietach sportowych to niezwykle ważne zagadnienie.

Oklimas

Posty: 3

 
Wiem, że niektórzy lekarze taką suplementację polecają nawet pod problemy dermatologiczne, cukrzycowe. Właściwie nie masz żadnych przeciwwskazań, dopasowanie do praktycznie każdej grupy krwi i żywienia najmłodszych nawet.

Dieta azjatycka bazuje na kwasach Omega praktycznie, na zdrowych tłuszczach, a wiadomo, że Azjaci długowieczni, a kobiety piękne nawet w wieku 50 lat. Sama poszłam po rozum do głowy i zamawiam najlepsze na rynku oleje lniane dość regularnie http://www.omegakwasy.pl/, za butelkę 16 złotych to nie majątek. Jakiś zwykły olej do smażenia teraz to jakieś kosmiczne pieniądze, a w ogóle na zdrowie nie działa. Tutaj przynajmniej realna efektywność, ale trzeba się nastawić na całe życie suplementacji, a nie tylko krótkoterminowo próbować. To po prostu zmiana stylu życia.

Nawet na włosy używam, ale też zewnętrznie, czasami się przetrę olejem dla odświeżenia. Ogólnie warto. Z kokosowym to prawdziwa bomba prozdrowotna. Według mnie w takiej cenie, jak prezentują ludzie w dyskusji to się mocno opłaca.

Olej lniany to może najbardziej niedoceniany olej z prozdrowotnego punktu widzenia, a masz w nim kwasów Omega więcej niż we wszystkich rybach razem wziętym, co mnie akurat zdziwiło, jak zacząłem zgłębiać temat. No i olej lniany ma liczne zastosowania kulinarne http://www.omegakwasy.pl/, a w niektórych przypadkach nawet kosmetyczne. Długoterminowo obniża ciśnienie, nawet u osób z poważnymi wadami serca, to jest sprawa naukowo potwierdzona. Większość kardiologów prawdopodobnie doradziłoby taką dietę spokojnie.

Tylko nie smaż tym, to na zimno tylko ze względu na trwałość kwasów Omega 3, to jest jedno z najlepszych źródeł. Omega 6 uzupełniaj z innego źródła. Wtedy sobie dietę odpowiednio zbilansujesz.

Zasada jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz mieć zdrowe serce to oczywiście olej lniany wprowadzasz do diety http://www.omegakwasy.pl/, co wiem od kilku lat, odkąd się zacząłem leczyć u kardiologa.

Mocno kaloryczny olej, dlatego ostrożnie i aplikuj uważnie, bo wiadomo, jak to bywa. Zalejesz się tym, a później rośnie masa. Mało potrzeba, a duża wydajność zdrowotna. To dobra alternatywa dla klasycznej suplementacji w tabletkach.

U mnie w diecie, przewaga białek i tłuszczy, mocne ograniczenie węglowodanów występuje ten olej lniany http://www.omegakwasy.pl/ i doceniam naprawdę, bo smakuje solidnie, czuć pozytywny wpływ, bo nawet mniejsza ociężałość, wypróżnianie regularne. A wiem, że to od oleju. Nauczyłam się ze wszystkim stosować, nawet do kanapki czasami, jakąś sałatkę spryskam. Jeszcze sobie dokupiłam do aplikacji taki mały lejek, żeby z kaloriami nie przesadzić. Warto regularnie, bo organizm na tym zyskuje.

Z olejem lnianym dostarczasz masę składników, których ludzki organizm nie wytwarza samodzielnie, a to jest w pewnym wieku duży, a nawet bardzo duży problem warty rozpatrzenia.

Jeden z najlepiej przebadanych olejów lnianych na rynku w Polsce http://www.omegakwasy.pl/, potwierdzona certyfikacja, doskonale omówione właściwości prozdrowotne. Technologicznie udoskonalony pod kątem przechowywania, nawet w temperaturze pokojowej, jak masz mało miejsca w lodówce :) Nie musisz się bać, że straci dobre składniki przez błędy przechowywania. Dla mnie to była akurat bardzo ważna sprawa.

Używam tego oleju lnianego, naprawdę dobrze smakuje i nie jest drogi. Przede wszystkim masz tam potwierdzony skład biochemiczny, więc ten olej nie posiada żadnych skutków ubocznych przy stosowaniu. Nawet kilka kropel wystarczy dla zachowania właściwości prozdrowotnych, szczególnie dla serca.
Jak masz rozkurczowe ciśnienie wysokie to olej lniany pomoże. Mi pomógł bardzo, jedna z podstawowych pozycji w diecie kardiologicznej.

WielkiBO

Posty: 7

 
Ze standardowego pożywienia tak dużo kwasów Omega nie dostarczysz, jak z oleju lnianego, a to potwierdza każda tabela kaloryczna, makro, mikro – składników. Omega 3 dla układu krwionośnego, pod grupę krwi 0, gdzie masz problemy z krzepliwością zdecydowanie. Dla mózgu również. Z czasem wyostrza Ci się spojrzenie. Dlatego nie dziwi mnie fakt, że Japończycy, np. taki wysoki poziom inteligencji mają i tak długo żyją. A oni głównie z ryb czerpią Omega, a w oleju lnianym znacznie, znacznie większe dawki. Bardzo ciekawe zagadnienie, sam polecam http://www.omegakwasy.pl/. Używam regularnie, właśnie ze wskazanych wyżej powodów.

Różyczka

Posty: 2

 
Masz potwierdzone właściwości oleju lnianego http://www.omegakwasy.pl/badania.html przez Uniwerek Przyrodniczy we Wrocławiu, mocne ukierunkowanie na biologiczną jakość. Akurat warto coś takiego sprawdzić, bo akurat ten olej nie traci wartości Omega 3,6,9 po produkcji. Nawet po wielu, wielu miesiącach te wartości utrzymują się na wysokich poziomach, nawet wyższych niż po produkcji ze względu na uzyskanie dojrzałości.

drusert

Posty: 9

 
Samym olejem lnianym zbiłam zły cholesterol LDL to normalnych poziomów, co jest dla wielu ludzi podobno zaskakujące, że tłuszcze działają na cholesterol, ale tak po prostu jest.

Oleczka1

Posty: 7

 
Olej lniany dopasowany pod metodę dr Budwig http://www.omegakwasy.pl/badania.html. Podwójna doktorantka, która wprowadziła olej lniany do świadomości medycznej, więc warto się odnieść ogólnie, bo jak masz niedobory, albo fatalne wyniki krwi to zdecydowanie na tak. Do tego olej lniany ma to do siebie, że dobrze smakuje i nie wymaga ogromnego doświadczenia kulinarnego. Po prostu polewasz, co chcesz, nawet owoce, twarożek i jesz. Tyle, a zdrowie rośnie.

Miki

Posty: 15

 
Jak potrzebujesz szybko kalorie uzupełnić to olej lniany rewelacyjny ogólnie, bo około 900 kcal na 100 g, więc się mocno opłaca w praktycznie każdej diecie. Nie należy też zapominać o zbawiennym działaniu steroli roślinnych, ale tutaj już odsyłam do specjalistycznej literatury.

Dyduszek22

Posty: 4

 
To zależy, czego Twój organizm potrzebuje, bo w oleju lnianym znacznie więcej Omega 3 w porównaniu do Omega 6, różnica dość znaczna, więc musisz ocenić, co Ci bardziej pasuje.

Fiflek

Posty: 6